Teenagers Dream
Le Master?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
wedding day
Sunday, February 17, 2013 | 9:37 PM | 0 BlackWhite
Whatups bro?  sebenar nya nak ceghito pasal abe gue udah nikah. dia nikah awal bulan hari tu tapi malas malas malas yang teramat malas kot nak update. hehehe maafin ya ;) nah tgk lah gambar malas doe nak taip :/

jeng jeng jeng~ hahaha ni lah dia Mr Nodie Firdaus & Mrs Iman. aku tak tau lah depa amik gambar ni kat mana, yg pasti majlis dekat rumah aku kat n9. hewhewhew last time kenduri waktu aku baru nak masuk darjah 1 dan sekarang aku dah 18 tahun. hang kira lah sendiri chek oiii.


dan ini hahahaha kebun getah. ni waktu sesi fotografi dekat belah perempuan. hahahaha takleh bla ahhhhh. patutnya sesi fotografi kat belah kitaorg buat dekat kebun kelapa sawit baru kena.kahkahkah dah tu je gambaq depaa. 


taraaaaa ~ kahkahkah nak jugak tu . time ni nak hantar farid pi balik, buat semak je dekat rumah bukan nak tolong basuh periuk belanga.nak letak gambaq dgn mak pulak tapiiii gambaq dgn alang, bukan reti nak masuk kat fb ke apa kot tak boleh aku curik untuk tempek kat sini.ok la ok laaaaa byeee uollllssss~




Older Post