Teenagers Dream
Le Master?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
saya bosan :/
Friday, December 7, 2012 | 6:30 AM | 1 BlackWhite



Hmmm. . . eh, haiii *cuba bersemangat* saya saya saya sebenarnya booosssssaaaaannnnnn. Faham tak bosan tu macam mana dah sekarang ? Bosan yang amat amat amat lahhhhhhhhhhhh boooossssaaannnnnya weh :( tersangat sangat sangat sangat sangat . haaaaa nampak tak ? 
Dah 10 hari tau cuti tapi mana ada aktiviti langsung sob sob :/ Tak silap 2 hari lepas abah kata nak ajar bawak kereta tapi habuk pun tarak eeeeeeeee mencik tauuuuuu !!!!! Berat sekarang takyah cakap ah agak2 mesti dah naik 5 kg errrrr pleaseeeee lah jangan, tak sanggup i tau badan macam tong dram. 

so tadi mak cakap mungkin bulan 3 baru moleh kerja, lama lagi tahu tak ? Aku nak duit banyak banyak banyak nak beli baju, kasut, seluar, tudung dan segala-galanyaaaaaaaaa.waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :( Tak boleh ke kerja je even bulan 1 nanti ada kenduri ? Lagipun bukan aku yang nak kawin. ish ! kita tak suka tau macam ni. KIta nak jugak kerja macam org lain T.T
Ahhhh malas lah nak pening kepala. Saya boossssaannn dan saya nak cakap yg saya rindu paan !! chio 


Older Post | Newer Post