Teenagers Dream
Le Master?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
kenangan ;/
Sunday, December 23, 2012 | 6:14 AM | 0 BlackWhite

Tak semua kenangan berakhir dgn happy dan of course kadang-kadang tu menyakitkan. tapi dgn kenangan tu lah akan buat kita berusaha untuk bangkit and start to move on. So bila aku ingat kenangan tipu kalau aku kata aku tak rindu, tipu kalau kata aku tak sedih, tipu kalau aku kata aku tak harapkan apa-apa even mulut aku kata lain, tipu kalau aku kata aku dah puas hati dgn apa yg aku ada sekarang, tipu kalau aku
kata aku taknak apa yg pernah jadi milik aku dulu. Tapi dgn penipuan tu lah yg akan pastikan aku tak kan terus kecewa mengharapkan sesuatu  yg akan bawak padah dkt aku sendiri. 

Aku cuba terima apa yg ada dgn aku sekarang . Aku cuba tak jadi terlalu pentingkan diri sendiri. Aku cuba untuk hidup dalam kenyataan yg kenangan tu hanya tinggal kenangan. Aku cuba hargai setiap yg aku ada sekarang. So tolong lah kenangan, tolong pergi jauh dr hidup aku T.T


Older Post | Newer Post