Teenagers Dream
Le Master?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Links


Square-Square



Put Your Cbox Code here. Width must be "240"


Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
ex student broh !
Tuesday, December 4, 2012 | 3:12 AM | 0 BlackWhite
*tiup habuk, sawang keliling blog* ehem, haiii kawan-kawan rindu i tak ? ofc ah you all rindu kan even you mengaku yang you tak rindu langsung. ada aku kesah ha ? 

sebenarnya malas gila nak taip satu persatu tiap patah perkataan, dah tak minat tapi haih daku gagahkan jua walaupun teramat-amat amat lah malasnya.nak delete sayang banyak kenangan macam mana terciptanya blog ni . alahai =.= tapi apa pun aku nak bagitahu yang aku aku aku aku aku aku aku dah meeeeerrrrrdddddeeeeekaaaaa woiiiiiiiii ! boleh pi dah perarakan dekat dataran . huyayayaya oooooo lepas ni takdak lagi dah uniform sekolah kain biru bagai . babai weh babai ! dan sekarang aku taknak fikir langsung setiap yang aku dah buat. i dont care! tawakal,pasrah,doa dan mohon segalanya memberikan khabar berita yang baik . amin :)

so plan lepas spm ni heh hancur terburai sebab tak tahu nak spent masa gimana lagi. nak keje tapiiiiiiii banyak benda yang menghalang . tsk tsk tsk . lagipun aku dekat kampunggggg :( takdak idea nak keje dekat mana. lepas tu nak ambik lesen tapi nak tunggu fae lah pulak . cepat lah fae oiiiiiii aku dah excited ni ha nak ambik lesen haaaaaaa. tak sabaq nak meghayau keliling kota huh !


 


dan minggu depan takpat nak jenjalan dgn gbb . ahhh tsk tsk tsk lagi. rindu depa woiiii :( jangan lupa daku walau sesat. fulamak ! ahahahahha k dah chio bros
 


Older Post | Newer Post